Nymålade naglar och en strålande sol

Nu sitter jag här med röda naglar.
Igår var dem nymålade och solen sken in genom fönstret, så jäkla underbart. Solen gör en på så bra humör.

Helgen har varit bra, i fredags blev det match ändå, jag kunde spela!! Weee... :)
Vi vann med 2-0 mot IFK Kalmar, som spelar i den andra div. 2 serien... Sen åkte jag Anna och Anna hem och lagade mat och såg på film.
Jag vakande upp hos min älskling och eftersom han skulle upp tidigt låg jag kvar en liiten stund, men bara liten! Sen körde jag och handlade bullar med mig hem och satt i köket och vänta på att resten skulle vakna (eller ja, Liz, Gustav, Linus och Kajsa, mams och paps var redan på golfbanan!) så vi kunde äta fulle tillsammans. Sen släppte Liz och Gustav av mig i stan och jag mötte min kära morbror och shoppade loss lite, nice.
Det blev sedan bussen hem och jag la mig och vilade i solen, så jääävla skönt.
Sen var det lite grillning i trädgården med Mff, såklart. Linus och pappa är ju Mff:are (blö)... Sen började äver Liverpool, härligt med vinst !!! Fast målet kom sent, men det kom dock så...
Jag, snäll som jag är, körde Linus och Kajsa till Limhamn sen blev det film med resten av familjen med ost, kex och vindruvor!!!

När halva filmen gått ringde Magnus och jag var tvungen att köra till hans lägenhet eftersom jag hade hans nycklar. Det blev massa mys men sen somnade jag. Wops.... I söndags spelade jag match, Sv. cupen, mot ett div. 1 lag... Vi förlorade med 1-0 :( så jäkla störigt... När det var 7 minuter kvar bara, men smällar man får ta.
Sen åkte jag, Magnus, Kajsa och Liz till ikea och shoppade innan det var dags för mat på guldkusten (och lek med Sisse-mannen, som alltid!)
Ja, det var väl min helg i det hela.
Lugn och skön helg är alltid nice!!! =)

Veckan består mest av träning..... Och sen Skurup på fredag, till lördag...... Får väl se hur det blir.

Nu ska jag längta lite till till lunchen, är huuuungrig......................
Jag är förresten sur på mammie, HMPF!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är allt en liten suris när du inte får som du vill!!"surpotta"på dig

2009-04-07 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0