Sweeeet

Äntligen onsdag, veckan har börjat bra och börjat snabbt.... Skönt!
Det känns som min fot är på bättringsväg, men man vet aldrig. Ska iaf träna lite lätt på torsdag men missar nog ändå båda matcherna i helgen =( Traaaaadigt.
Idag är det kick-off, jag ska vara med en liten stund. Sen blir det flytthjälp!
Magnus flyttade iofs lite igår, sängen bl.a. och då sov vi där inatt, det var massa mysigt!!! Men jättekallt, för vi glömde skruva på elementen hahaha.... Hihi, men nu är där nog varmt.

I veckan är det mest träning och sen ska jag kolla på våra matcher också.
Träningsmatch mot IFK Kalmar på fredag och Svenska cupen match mot Vittsjö på söndag.
SUGER att jag inte kan vara med :(
Och sen spelar Magnus i Ljungskile.................... På lördag. Lång och skit.

Nu är det strax lunch och jag är hungrig.
Jag glömde dessutom maten hemma hos Magnus så eftersom han redan slutat så erbjöd jag mig att handla mat med mig hem till honom och bjuda honom (nu när han förhoppningsvis ligger i och håller på att koppla in teve och x-box)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0