ajsingbajsing

Yesterdaaaay, all my trouble.... lalalala! Hör ni min fina stämma?
Lipstick jungle är bra !!!! Så jäkla bra.... Vet att du har spanat lite på det Ida, tycker du också det är bra?
I like it a looooooot... Låg och såg några avsnitt igår, helt fast... Eftersom One tree hill och Gossip inte kommit ut så fick jag ju underhålla mig med det. Och så blev det, eftersom jag redan laddat ner några avsnitt så fick min käraste ladda ner några till mig också!

Idag är det träning - jag är trött!

Jobb!! Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara sett första avsnittet, men är påväg att ladda hem det. du vet, har fått fnatt på serier. har sett klart, one tree hill, gossip girl, the hills, snart the city .. så den ståår på tuuuuur för kära miggg.

2009-02-12 @ 21:02:14
URL: http://iiroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0