bacon

Jag spyr snart och mitt hår liknar bacon, bra måndagmorgon?
Oh, jag hatar måndagar. Det är dem värsta dagarna.... Ångeeest!
Dessutom mår jag illa och vill ligga i sängen! Känns som min stackars alls börjar svullna upp, hoppas inte..

Helgen har iaf varit bra... :) Superhärlig..
I fredags körde jag morbror Larsa till Lund, sen begav jag mig till Carro och vi åt gott och såg på let's dance och snackade massa skit.
I lördags blev det cup - no comments!
Sen blev det lite pyssel och saker. Efter det kom min älskling och vi åt och såg Liverpool :D Sen körde vi till Ooooxie och mös med en film och lite serier och sov läänge, deeeet behövde jag.
Igår (söndag!) blev det typ en rundtur bland skånes alla himla möbelaffärer med family a la Carlsson.. Jag sov mellan varje stopp, skönt! Haha..
Sen blev det film och sömn!
Nu sitter jag här med som sagt, illamående och baconhår, JUMMY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0