Come on get higher

Imorgon är det freeeeedag !!! Och igår blev det panggggggggggisar (pannkakor!). Så jäkla gott... Jag och Magnus skulle egentligen stått och stekt dem själv, men eftersom bilprovandet och tittandet blev längre än tänkt ( i guess ) så var där hur många pangisar klara som helst när vi kom hem, tack Inga-Lill! :D Underbart, gott och mättande. Jummy !!

Sen blev det bara maassa mys och tidig sömn, såå skönt. I love it och längtar redan till helgen då jag får spendera nätterna med min älskling och sova länge! (typ...)

Nu sitter jag på jobb och tänkte snart bege mig in i personalrummet och ta ett glas svartvinbärsaft! 
Idag tog jag förresten bussen från Oxie till jobb, fy fan vad bra jag är!

Träning ikväll, sent.... Seegt och tröttsamt, men det får gå. Direkt i säng sen. Hoppas på att Lipstick är färdig när jag kommer hem från jobb så jag kan sysselsätta mig.
Fast ska nog åka inom stan och kolla på skidor, rea nu! Wooooow. I love rea, speciellt på saker som är så dyra som skidor, höhö...

Puss till min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0