donkdonk

Idag tog jag sovmorgon, i en timme... Det var skönt. Fast Magnuspagnus fick sova vidare, stackarn har ju skadat tummen och kunde inte jobba. Buuhu!
Jag är ändå lika trött och mitt huvud bankar, donkdonk. Igår blev det jogging med fotbollen, 4.7 km i snö och slask... Efter det var alla svarta i huvudet, höhö. Sen blev det teori och fika, jummy..... Polska äpplen hahah.


Idag ska jag åka hem till Magnus direkt efter jobb tror jag, och umgås med honom wee.. Myspys! Kanske följer med Inga-lillis och handlar, vem vet? Det vet man aldriig. Det beror på hur social Magnus väljer att vara...... Alltid lika spännande.. Men eftersom One tree hill och Gossip girl har kommit ut så..... + Att vi ska se någon film, Body of lies eller något?! Kan det stämma.....


Jag har börjat dricka någon äcklig sak som ska rensa ut slaggprodukter från kroppen så man ska bli piggare, det smakar utspädd iste blandat med öööhh, äckligt är det iaf. 1 liter om dagen i 20 dagar, lagom? Toalettbesöken kan komma ofta, står det på paketet. Spännande faktiskt.



Nu ska jag snart luncha... Ville bara säga HEJ MAMMA!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sara

2009-02-11 @ 20:47:48
Postat av: Anonym

hej sara

2009-02-11 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0