du är musiken i miiiiiig

För det första vill jag säga att jag är så sjuukt trött!!!
Igår var det ingen träning, rätt skönt faktiskt.. Efter match i måndags och uteträning i tisdags och dessutom är det träning ikväll och cup på lördag (och antagligen/kanske på söndag).. Så det var skönt med en ledig dag, tack!
Den spenderades med min käraste, vi gjorde typ absolut ingenting. Åt köttbullar med pressad potatis och sås, det var gott. Annars låg vi nog bara framför teven heela kvällen, sköntsköntskönt!!

Jag har beställt två parfymer, billiga dessutom.. En till mig och en till Magnus! Wihuuu... =) Hoppas dem luktar gott, fast egentligen vet jag att dem gör det, för jag har luktat på dem innan!

Oh, en för det andra också....
För det andra vill jag säga att Ida är sjukt dum som inte varnar ordentligt för såna äckliga bilder som hon lägger ut på sin blogg. Man blir fan spyfärdig och rysig, blä för dig Ida!!

Det var nog allt för idag.. Jag är inte så rolig, för jag har inga bilder på min jobbdator (där jag oftast skriver ifrån) så det blir inte så färgglatt och snygg. Men vad gör det?!

Auf wiederzehn (typ något sånt??!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0