einen hälsning

Detta är en hälsning till Ida, som dels fyllt 18 (!!!) ... Grattis du lilla skit. Och som dels tyckte min design var sååå snygg, som jag designat själv.. :) YES!! Tack ida.. (iiroslund.blogg.se - om ni vill läsa något rogivande alltså!)
Jag kom på att jag kanske borde ändrat rubriken till lite mer spanskinfluerat istället för tyskt, eftersom Ida är jättebra i spanska!

Nu sitter jag på jobb och ska snart bege mig till bussen mot guldkusten (TACK FÖR ATT DU REDAN ÄR HEMMA IDA OCH INTE HÅLLER MIG SÄLLSKAP!!) sen ska jag nog kanske färga håret kanske sen. Mellan 19-21 är det träning + fika, dessutom är det ute så det är kallt!!!! (alltså synd om mig!)
Fast Anna Li ska ju bjuda på varm choklad efter träningen eftersom hennes knä är dumt, mumma!!! (knäet är inte mumma, varm choklad är... Ifall någon inte förstod (Ida?!!!))


Nu ska jag gå till bussen, HEJDÅ!
Tack för att ni läser.... Marina & Ida, hahah...


Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt att du tycker jag är duktig på spanska för det tycker ingen annan. wohhooooo :D har dessutom redovisning i det imorgon :( buhu

2009-02-03 @ 15:53:34
URL: http://iiroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0