everytime we touch

Happ, så var det måndag igen. Vilket innebär jobb och sen träning..... & antagligen lipstick jungle emellan!
I fredags kom jag hem från jobb och la mig och kollade lipstick jungle. Lite senare körde jag hem till Magnus och vi såg lite på let's dance innan han tröttnade.... Vi zappade lite istället och sen kom hans mams och paps hem. Magnus pratade bilar med Lassemannen och jag somnade i sängen halv elva, så jäkla skönt !! Och sen vaknade jag tio dagen efter, av att Magnus ringde, haha.. Han gick nämnligen upp sju för att åka iväg och kolla bil med Lasse längre upp i vårt avlånga land! Efter en härlig morgon hos Magnuspagnus med hans mams körde jag hem för det var dags för träning. Den var rolig, jag och Helena vann! WIHUUU. Sen körde jag, mamma och Liz till mobilia,, för att vi skulle släppa av Liz på södervärn sen för hon skulle till Lundalandet. Cirkus 10 minuter efter avsläppningen när jag och mammie var på väg hem ringde Liz och sa att hon glömt plånboken i bilen ha-ha!! Jag fick köra henne till Lund istället, puh. Jag är världens snällaste syster.
Jag och Magnus skulle ha filmmarathon, men han kom till mig och sen åkte vi in till en pub med Helena och Chris. Det var treevligt. Tog bussen hem, haha!! Innan dess iofs ett besök på BK! Sen dog jag och vaknade upp med huvudvärk, ajsingbajsing.
Igår gjorde vi aboslut inte alls mycket. Började se body of lies, som verkade bra faktiskt. Men datorn klyddade så vi får fortsätta se den någon annan gång!
Jag somnade istället. Haha.
Denna vecka händer nog inget speciellt, eller det är ju löning, det är alltid något !!
Sen är det träning som vanligt och CL på onsdag, we. Real Madrid - Liverpoof, späännande!

Jobbdags nu, Ciaooooookram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0