hallonsaft

Måndagmorgon! (förmiddag nu kanske men dock) Sitter och dricker saft på jobb, härligt. Skulle helst av allt velat ligga hemma och sova med Magnus.. Helgen har varit bra! Mycket bra.

Fredagen började med jobb, lunch med Hanna, jobb... Sen bar det hem till Samantha på kvällen med lite trevligt folk, dem skulle ut.. Jag hade ont i magen och var bara allmänt social och trevlig, woho. Åt en massaa glass, mumma på det. Sen körde jag till Oxie och mös med min käraste. Vaknade tiiidigt, körde hem och städade heeela rummet.... Och jisses vad fint det blev. Hämtade sen upp Hanna och Helena i stan för att kolla på lite fotboll, 4-3, YEAY! Heja.... Sen blev det hemfärd och sen var jag så himla snäll och körde min syster till södervärn som skulle ta bussen.
Kvällen blev en endaste mysig sak med älskling... Och lite kortspel med mams och paps. Det var en härlig kväll...
Jag älskar dig min finaste!!! <3

Sov länge på söndagen och sen låg vi i sängen heela dagen. Magnus byggde pussel som han fått av mig, jag tittade på för jag fick ont i nacken! Haha. Det blev fiiint, wee..
Sen körde vi hem till Oxie och åt, kollade lite på Inter - Milan, men det var tråkigt så vi kröp ner i sängen istället. Jag såg Lipstick jungle (!!!!) och Magnus spelade x-box.. Oh, Lipstick är så braa nu!!! Vill bara se mer, mer och mer... Och sen hoppas jag att One tree hill kommer ut snart ... =( Buu, och Gossip!

Ja, det var min helg... Mucho trevlig :)
Idag blir det träning sen sova... Inte mycket mer!
Ha en bra dag, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0