Pangkakoooor

Träningsfri idag... Skönt!!
Imorse var det sjuukt kallt och jag var tvungen att ta bussen, bu. Väl på jobb var det möte som jag i princip gäspade mig igenom... 1½ timme, gäääääääääsp. Inte varit så mycket annars, lunchade med min käraste på la empanada och sen skjutsade han mig tillbaka på jobb och nu sitter jag här. Sen blir det bussen (!!!) till Oxie, jäkligt segt. Tur man har musik i öronen, det är nice.
Äntligen har Emma aka spurs och Alexandra aka alexandoria kommit hem och jag kan läsa trevliga nära bloggar igen, woho. Fast den dära spurs är lite dålig på uppdateringen, ajabaja!! Men tack för listan innan resan....

Ikväll hoppas jag på paaaaaangkakor! Mummaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: emma.

I'm back!

2009-02-19 @ 10:10:10
URL: http://spurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0