Städning ger pengar!

Yes, en dag längre har gått på veckan. Träningen igår gick bättre än på länge, riktigt skönt!
Idag är det också träning... Puh. Utomhus dessutom, gör det miiindre kul, blä! Fast tidigare än inomhustiderna och det är ju alltid något positivt! Wohoo..
Magnus ska spela match, den börjar 20.15, funderar på att köra och kolla den efter träningen. Men kallt och sent? Njäae.. Får se hur det blir. Helena kanske är sugen........

Åh, hoppas Lipstick Jungle är klart snart !!!! Det måste det vara, jag är så rastlös annars...
Jag ser massa gamla One tree hill avsnitt nu istället, som jag laddar ner till Liz. Från slutet säsong 5 och nu har hon kommit till säsong 6. Rätt kul iaf. Fast jag ser ju hellre att dem släpper fler nya Oth-avsnitt, nuuuu !!!

Nu ska jag jobba vidare, woho. Jag är trött för jag var på jobb tidigt, jag är duktig.
Oh, jag har glömt skriva en bra sak. När jag städade mitt rum så himla fint i lördags så hittade jag ett kuvert där det stod "god jul" på och tänkte att jag lika bra kunde öppna det ju... Då låg där tusen kronor där i, snacka om flyt. Förra gången jag städade hittade jag 500 kronor.. Städning lönar sig, YEAY. Jag blev glad och gick och köpte mig en finfin tröja igår, som belöning. Den var dyr men absolut värd det. Och dessutom blev det ju inte minus på kontot direkt.

Så nu sitter jag här i min fina tröja och njuter, we.


Ska göra en dagens.... Längesen, haha.. Men kulkul!!

Dagens:
frukost: fil & flingor, knäckebröd
klädsel: jeans, t-shirt & tröja haha
dryck: inte mycket
bästa: magnus!
sämsta: trött? jaaaaa
köp: inget
person(er): magnus
smink och hår: rouge & mascara, nersläppt
humör: trött men på bra humör =)
planer: jobba klart, träna....
kändis: steven gerrard
låt: come on get higher - matt nathanson
önskan: utomlands
väder: snö och kaaaallt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0