tråkiga tråkiga måndag!!

Måndagar måste vara den värsta dagen på hela veckan?! Man har sovit länge hela helgen och vill bara fortsätta sova när klockan ringer 06.10 på måndagmorgonen och man vet att man har hela veckan framför sig!! Fyfan säger jag bara..

Helgen har varit braaaaaa.. I fredags blev det film och mys med min käraste! Och på lördag blev det först en massa möbelaffärer och sen lite lagfest på det. Det var nice.
Igår vaknade jag och älsklingen upp hemma hos mig och tog oss sedan en runda i några möbelaffärer till och senare blev det mat och fotboll hos mig... Jag säger bara T-O-R-R-E-S!!!!! Liverpool - Chelsea 2-0 WOHO!!
Sen bar det av till O-o-o-oxieeeeee och där såg jag My holiday, som är typ en jättebraaaa film. Och Magnus kröp till kojs, söt som han är när han sover. Gullepluttsnutt!

Ja, det var min helg, typ. Idag är det jobb och träning... Puuh.. Jag vill bara hoppa ner i Magnus säng igen, myys..

herrå!


Kommentarer
Postat av: m

varför möbelaffärer? :)

2009-02-02 @ 13:21:58
URL: http://takemebreakme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0