Varm choklad i en Vm-datamugg

Igår, tisdag, blev det ingen träning.. Utan jogging istället med Nallen, vi var duktiga! Efter det så blev det mat och dusch och sen begav jag och Helena oss till Lund för att kolla fussball, det var kallt men vi hade med oss Varm choklad, tack Hellie!! :) Efter det åkte jag med Magnus hem och vi såg lite fotboll, fast jag somnade iofs!
Nu sitter jag på jobb och funderar på vad jag ska äta till lunch, spännande...
Det känns som torsdag idag, förvirrande!!
Efter jobb idag ska jag köra hem till farmor och farfar och äta middag, trevligt trevligt =).. Sen blir det hemfärd och sen vidare till Oxie, för att kolla Liverpooooool... Så nice, hoppas dem vinner och hoppas att Steven kan spela, hoppas hoppas hoppas !!!

Oh, det innebär att jag inte kan se lipstick idag heller. Om jag inte tar med mig datorn till Oxie, mycket värt att tänka på, japp!
Nej nu får jag leta efter något att äta............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0