voff!

Denna dagen har börjat myycket bättre än bacon-dagen igår....
1. Jag körde bil till jobb, sköönt
2. Inget baconhår!! ( + Nästan inget illamående i min lilla kropp eller knopp)
3. Jag har nyss lunchat med min underbaring... Som är lite handikappad och kan inte använda vänsterhanden så mycket... Nu tänker ni "oh, så bra att det är vänster... :D" Men icke sa nicke, Magnuspagnus är vänsterhänt, höhö... Och skriver som en kratta med höger, höhö!
4. Life is wonderful?! :D I looooooooove it.

Så, nu är det tisdag... En dag närmare helg. Jag och Magnus hade tänkt gå och se Mif - Aik men där fanns inga gratisbiljetter kvar... Gratis är godast? YES MAN!! Så det var syynd :( Nu blir det ingen hockey, inte kul. På lördag blir det trevligt iaf, jeppjepp. Jag är så påhittig och hoppas min käraste tycker det är lika fint som jag! HIHIHIHI....

Ikväll är det träning, eller vi ska jogga typ 5 km och sen är det teori och sen fika. Nice.... Som bajs ungefär. Sen är det hem och soooooovis. Det var denna dagen!
Innan träningen ska jag pyssla, oh jag är så pysslig av mig!

Ha de brau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0