you make me shiiiiine

Äntligen äntligen fredag!!! Kan det bli bättre? Jag som hade tänkt mig en helg att sooova, mums... Men ack nej! Vi fick den tidiga gruppen i cupen imorgon, så klockan ska ställas på 06.45, eftersom vi ska befinna oss i skurup klockan 08.30... Och då måste man ju typ köra 45 minuter innan, med tanke på mitt lokalsinne! Fast vi får hoppas på att min käraste älskling lånar ut sin bil kanske och då blir det gps, woho. Behövs!
Känns inte riktigt som att man kan lita på att Björne hittar, hihihi...

Iaf... Fredag är underbart och snart är det fredagsbulle på jobb och jag är sååå hungrig så hoppas en timme går apsnabbt!!

Ikväll blir det lugnt.. Jag ska först köra min morbror till Lund ( snäll som jag är!!). Sen ska jag hem till Carro M och äta gott och se let's dance och baraaaa ta det lugnt, med tanke på min tidiga morgon. Det är ju iaf positivt att hela dagen inte bara försvinner. Fast min käraste fina är i Ängelholm och spelar match och kommer inte hem förräns typ vid sju, så blää! Det blir nog bra ändå.. :)

I cupen blir det till att möta typ Sjöbo, Kick och Trelleborg. Hoppas det går bra :) Går det bra så blir det slutpsel på söndag! Dock inte så tidigt, tror jag. Hoppas inte iaf, för jag behöver söööömn!!

Nej, nu ska jag jobba lite... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0