Sjung om studentens lyckliga dar .....

Åh, nu är det studenttider, eller ja de flesta har väl varit!
OCH JAG VILL TA STUDENTEN IGEEEEEEEEEEEN!!!
Så jävla bra dag, helt jävla underbar!! Hela dagen är helt mmmmmm, ge mig den igen bara....

Ett tag sen jag skrev nu, har väl inte hänt jättemycket egentligen.
Nice med helg nu iaf...
Ikväll blir det 2 studenter, Elise och Malin S!
Sen hämta mammie och Vonne...
Imorgon blir det lugnt och skönt, och på kvällen blir det fotboll, HEJA SVERIGE!
På söndag åker vi till Varberg för att spela match mot Derome. Får väl se hur det går.. Ska nog gå finfint. Hoppas ryggen håller. Jappjappsnapp.
Nu tänkte jag snart ta helg om väldigt lite tid, så jävla gytt.

Sen ska jag hämta Anna Li och köra till skolan och fiiiira, WE!!!

HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: m

jag vill ocksååå ta studenten

2009-06-09 @ 13:40:32
URL: http://takemebreakme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0