Dutdutdutdutdidudiduuuu..........

Ungefär som min rubrik låter en leksak från väntrummet på jobbet, sjukt irriterande. ALLA barn verkar älska den saken, hör den dag in och dag ut.... Puuh, ska nog sno den och sätta in här bakom mig istället! Blir nog bättre så.

Men nu ska jag inte klaga mer, för det är faktiskt fredag!!!! :D Underbaaaart härligt. Veckan har väl varit okej. Liverpool vann iaf med 4-0 över Real Madrid, niice... :) Nu får vi se vem det blir i kvartsfinal, det lottas den 20 mars.
Igår var det träning, jag fick bollen fel på foten så mitt knä (?) vreds... Det gjorde inte så ont igår efter en stund, men i morse när jag vaknade, ajsingbajsing vad det hurtade. Men hoppas det blir bättre, för imorgon är det match i Simrishamn, tvärs över hela Skåne, bu! Samtidigt som det är Utd - Lfc på teve, bra planering!!!!?

Ikväll blir det middag med min älskling och sen blir det nog mys resten av kvällen, båda har match på lördag. Magnus i Danmark och jag, som sagt, i Simrishamn. Sen får vi se vad som händer på lördag. Kanske ska till Anna Li, där bjuds det på lite festis, we.. Annars blir det väl lugnt!
Idag kör mams, paps, Fidde och Anne till Italien för att åka skidor i en vecka. BAJS PÅ ER !!!!!

Snart är det fredagsbulle, så nu måste jag.... Gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0