GAAAH!!

Jag är så sjukt godissugen !!!!!!!!
Just NU funderar jag på att gå och käka godis.... Fy fan.. det bara samlas massa slem i munnen på mig för det saftas så mycket när jag tänker på godis. Såg nämligen ett foto som någon tagit av en tidning där det var en hel sån "skål" (som man plockar lösgodis ur) med bara S-märke... Sura s-märke, ohhhh mums!!! Och när jag väl börjat tänka på det, så blir jag ju helt galen av allt annat.
Tänk vingummi, sura vingummi, tänk dem små pallekulingsakerna, mummaaaaaaa. Oh fy fan!!!!
Tänk, ohh, ferraribilar, fiskar, polly, marabouapelsinchoklad, sura band, zooklubbor, pimpimbåtar. JAG BLIR GALEN!!!

Och jag har inte ätit godis på merän 3 år!!!!!

Tss, ibland blir jag så stolt.
Men just nu är jag ett nervvrak, GE MIG GODISSSSSSSS!!! (fast jag vet att jag inte kommer äta det.... Jag kan väl iaf få lukta lite??)

Ohhh, jag måste stilla mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0