Glass!

Jag vill ha glass, det är något av det bästa som finns.. Mmm, kulglass utomlands! Kan det bli bättre? Knappast!!! Jummyyyyy.. Eller en jävla magnum, fy fan! Det åt jag och Johanna måånga när vi var på Lanzarote förra året. Mumma vad gott.
Jag vill åka utomlands nuuuuu, vill bara hitta sjukt billiga flygresor till Spanien nu så jag kan boka en veckas semester till mig och Magnus! En billig sådan dessutom, niice!!

Oh, på torsdag ska jag till Nova Lund med Hannyyy aka Pajen, det ska bli hur trevligt som helst! Hoppas jag fått tillbaka mitt bankomatkort tills dess.. Så vi kan shoppa och fikis!

Nu hoppas jag Magnus ringer snart och säger att han är här så vi kan åka och luncha något mumsigt.... Och mysa lite, jag är på myshumör!

Förlåt mammie, vi hade en härlig middag i lördags innan Magnus decka i feber..... Ville bara ha det sagt :)
TACK MAMMA!!!

Idag är det träning klockan sju, sen måste jag snabba mig jättejättemycket till Ooooxielandet för där visas det Liverpool - Real Madrid, spännande. Heja!!! Hoppas Torres kan spela och jag är ledsen för att Benayoun inte kan spela :( Deeeeppigt... Sen möter dem Utd på lördag, heja igen.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ONSDAG* ska du till nova med din paj :) Skriv ett inlägg om vår monopol dag/kväll... och du, solning snart? :) Hihi puss på dig!

2009-03-12 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0