Helg, tack!

Idag är det torsdag, sköna torsdag. Njae, låter sådär. Härliga fredag, YES. Det är det imorgon.
Men som sagt, torsdag idag.... Vilket innebär träning idag, ikväll. 20.30-22.00 tiderna gör mig illamående, blö!!
Idag har jag varit duktig, gick upp en halvtimme innan jag brukar och cyklade till jobb med mamma halv sju (!!) till jobb.. Det var motvind och jag blev svettig, usch. Dessutom lämnar mamma mig i sticket och låter mig cykla hem ensam, snällt? För att hon ska handla på ica maxi med pappa, vilken ursäkt liksom??
Hoppas på medvind iaf..

Igår var det onsdag... Japp det var det. Magnus kom i sin nya bil, eller ja han var hos mig med sin nya bil eftersom jag hamnade i en kö på¨vägen hem, den var finis! Och skönis dessutom också. Vi körde till limhamn och shoppade lite, sen körde vi hem och lekte med Sissemannen, det var roligt. Sen fick han ont i örat och började stortjuta, wops. Hoppas han har kryat på sig så han är på G igen.
Sen blev det mys för hel slanten.

IMORGON ÄR DET HELG OCH SNART SKA JAG CYKLA HEEEEEEEM.
(Det rimmade nästan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0