If I where a boy

Äääntligen fredag, underbaraunderbarahärliga fredag!! Ut från Lindas dator hörs if I where a boy...
Om cirkus 1½ timme är det fredagsbulle och jag är hungrig, mumma.
Idag ska jag nog gå tidigare från jobb, för det är ingen mottagning. Hoppas jag kan det :) Skulle vara sköönt.
Då ska jag fira helg, woho.
Får se vad som händer ikväll, jag ska äta en massa tacos iaf. Blir kanske bio med min käraste.
Imorgon blir det först match (på grus, bu) sen lite minikalas för mammie som fyller år på måndag. Sen får vi se... :) Det ska bli så jäkla nice med helg, sova läänge och äta gottigottgott.. Som tacos, t.ex. :D DET har jag längtat efter heeela veckan, mumma..

Nu ska jag ladda för fredagsbulleeeeee!!
Ha en trevlig helg :D


Kommentarer
Postat av: m

2009-03-06 @ 17:54:13
URL: http://takemebreakme.blogg.se/
Postat av: m

så sött att du säger cirkus :)

2009-03-06 @ 17:54:45
URL: http://takemebreakme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0