Mmmm fetto

Jag sitter och mumsar på en chockladkakebit, det är ju faktiskt mamsen födelsedag idag, grattis mor min!! :) Snart ska jag springa av mig chockladkakebiten på träningen, skönt! Fast så jäkla seg tid, blö på det, igen!! 
Nu ska jag prata med min bror, hej!!


Ps. Helgen har varit lugn och skön.. I fredags såg vi ju som sagt Slumdog Millioniare, eller hur det stavas. Och sen på lördagen fick Magnus visst feber, så då låg vi bara hemma... Och somnade tidigt. Skööönt.. Igår var det också bara lugnt, jag sov nästan hela dagen och sen såg vi film sen somnade jag igen. Sköntsköntskönt! Ds.

HEJ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade faktiskt en god middag i lördags innan ni slappade eller? tack för presenten härligt att ni vil göra ngt med mamsen trots hennes ålder POK

2009-03-09 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0