Muskllllleeeeeer

Idag är det tisdag, om ni inte uppmärksammat det alltså!
Helgen har varit nice! :) Orkar inte berätta mer, haha...
Merän att Utd och Chelsea förlorade och Liverpool vann, med 5-0. WOHO !!!

Igår tränade vi halv sex, underbaaaaart.. Då kom man i säng i tid. Idag är det styrkepass klockan 21-22 på bellevuestadion! Seg tid, men bra pass!
Sen är det GRÄSträning onsdag och torsdag... =) Så jäkla nice med gräs!!!

Jag ringde nyss Magnus, han ville luncha. Det ville jag med, wee. Dessutom ska jag handla ett linne som jag kan ha och träna i på tisdagar, för jag har bara ett och det är lite kort i magen - alltså inte alltför sexigt!
Jag är sexig ju, men inte linnet. Så ni förstod hur jag menade.
Sen måste jag handla nya fotbollsskor nu också när grästräningarna börjar, ohh i liiike.
Igår provade vi även ny matchtröja, det blir herrtröja detta året eftersom dem sa att damtröjorna var så fula så dem kunde vi inte ha. Så det får bli den minsta storleken i herrtröjan haha...
Veckan kommer mest bestå utav träning, hyffsat nice för jag har ju varit borta i typ 1½ vecka pga förkylning och extrem huvudvärk, men det är borta nu verkar det som. Skönt !!

Nu är det frulle med grönt äpple, jummy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0