Post-it lappar

Ibland blir man bara så trött på allting! Puh, ge mig ett land med sol och värme, fina stränder och ett nice hotell, många matställen och en massa shopping.... + att det ska vara med Magnus då såklart. Då hade jag varit merääään nöjd. Fast det räcker med sol, värme och hotell för att jag ska vara merän nöjd nu, haha! Och stränder såklart..  (Jag begär så lite, hur svårt kan det vara att fixa det?) :D

Ikväll är det träning, segt. Jag har dessutom ont i halsen, aj!
Nu väntar jag på Lizzie sen ska vi köra hem....

Kommentarer
Postat av: Anonym

och en ida hade inte varit helt feeeel. plus att jag har inte träning idag så det hade varit en ida på toppenhumör, woho kan ju inte bli bättre :D

2009-03-02 @ 19:49:36
URL: http://iiroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0