Såpbubblor!

Helgen har varit braaaaa!!!
I fredags åkte mams och paps som sagt till Italien för en veckas skidsemester med 2 friends. Så jag och Magnuspagnus åt goood mat och mös. Somnade dock rätt tidigt, sjukt skönt men tiden går så snabbt då.
I lördags skulle Magnus spela match i Danmark, vår match blev inställd vilket var rätt skönt eftersom jag har lite ont i knäet och dessutom var det utd - lfc!!!
Jag och Liz passade på att köra till stan medans Magnus var i Dk, handlade en tunika och ett M till mitt Tomas Sabo armband (blivit av med 2 stycken innan, eller en gått i sönder med... Tredje gången gillt eller?!!)
Sen körde vi hem och jag såg United - Liverpool... Så jäkla nice!!!! 1-4 till Liverpool, kan det bli bättre??
Magnus kom sen hem och vi lekte med Sisse en massa, kallt ute men det var roligt :) Han är så söt! Och det är min Magnus meeeeeeed, hihi... Sen gick vi in och lagade tacos. Det blev sen lite fest med några tjejer från laget och Magnus körde till en kompis. Sen somnade jag och Magnus kollade Lost!
Igår (söndag) gjorde vi absoluuut ingenting.... Jag var på ica 2 gånger, haha.. Handlade först frukost och sen middag. Sen låg vi i soffan heela dagen och kollade på massa Lost-avsnitt, haha. Och sen kollade vi Wipeout (eller hur det stavas) med Liz, så jävla ball!!

Nu är det måndag igen, blö. Ikväll ska vi spela match mot Skurups P15-lag... Öhhh. Jaja.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0