Skit!

Helgen har varit OK!
Orkar inte berätta om hela, merän att vi spelat match och jag gjorde mål PEACE!!
Sen skadade jag mig och spelade inte mer, mindre peace.... (sug!!!)

Nu sitter jag här igen och väntar på att klockan ska bli fyra, arbetar fligit gör jag också, som alltid.
Anna Li är snäll och hämtar mig, men det tyckte jag att jag var värd.... Hon skulle ju ändå till mobilia och eftersom jag typ jobbar granne med mobilia kunde hon ju lika bra hämta mig, eftersom jag ändå har ont i foten och dessutom hatar att åka buss!
Denna vecka blir nog bra.
Massa träning.... mån, tis x2, tors, match fredag, match söndag. Puh. Och dessutom kick-off med fussballen på onsdag, mycket fotboll någon? Fast jag vet inte om jag kan vara med på onsdag för Magnus ska flytta, samtidigt flyttar systern min och Magnus syster.
Det är nog bara jag som är tillräckligt mogen för att våga visa att det är inte farligt att bo hemma ett tag till! Jag är rik - ni är fattiga, eller lär bli iaf... Muhahaha!
Fast Magnus leder iofs änsålänge, han är ju lite äldre än oss andra tre och det kanske var dags att flytta på fläsket :D hihihi. Det är en väääldigt fin lägenhet iaf! Jag har inte varit i Liz' och Camillas än. Men Liz' är väl mest ett rum, som bara är ett rum, höhö. Och Camillas ska också vara fin tror jag.

Jag bor kvar, som Camillas pojkvän sa, på mitt femstjärniga hotell alldeles alldeles gratis! Dessutom ingår det bil på hotellet, hur skönt är inte det? Och dessutom alldeles alldeles underbara föräldrar! :)
+ en liten söt Sisse till granne, såklart! Som äntligen kommit hem från Norge, weeeeeee!

Ikväll blir det träning, eller ja.. Någon typ av träning... Stackars min fot!!! Buuuuuuu.. Sen blir det nog sängdags tidigt, sköntsköntskönt.
HEJDÅ, nu måste jag jobba klart så Anna inte får vänta sen.... DUKTIGA JAG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har missuppfattat det. Det är inget hotell Du bor på bara så du vet det. I a f så ingår inte städning!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-31 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0