Våffeldagen

Idag är det våffeldagen, grattis till den!
Igår tränade vi som sagt på bellevuestadion - typ pilatesbollspass, eller något liknande. Det var bra denna gången också. Jag har inte träningsvärk idag :D Sjukt skönt. För efter träningsvärken i söndags var jag död haha.
Idag är det också träning, ute på gräs 17.15, så blir lite stressigt efter jobb. Men man är ju hemma i god tid iaf !!! Underbart. Imorgon är vi lediga, för ovanlighetens skull på en torsdag, fast det är bara denna veckan så.... Och på fredag är det träning igen, tidigt, skönt. Då hinner man ju iaf inte förstöra kvällen så mycket. Merän att jag skulle på after work och nu är det förstört och jag är ledsen :(

Magnus ringde för ett tag sen och sa att han skulle köra till Katrineholm, happ liksom... Typ 6 timmar upp i landet, hejdå.... Haha. Men det är bra, för mannen min behöver pengar !! Heja heja.. Kan slå vad om att mamma skulle vilja följa med, eller hur mamsie? Hälsa på grisarna....

Jag har förresten sett ett par skitcoola skor jag ska köpa, dem ska köpas på fredag - seeeeenast lördag !! Eftersom det är lön på fredag haha.
Dessutom ska jag köpa en cool klämma idag, men den har jag råd med innan nästa lön kommer haha.
Och sen vill jag köpa en stegräknare! :D Så det ska jag nog investera i .... Bra va?


Nu ska jag ägna mig åt jobb ...... Hejdå :D
Ps. Jag ska försöka få mina naglar långa, jag började igår! Ds.

Kommentarer
Postat av: m

1. jäävlar vilken dyr klämma det måste vara :O

2. våfflor är gott :)

3. jag har en stegräknare, men den trillar av mig om man rör sig. dock känner man sig asduktig när man tittar på hur mycket man gått!!

2009-03-25 @ 18:20:06
URL: http://takemebreakme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0