Våren är här

Hoppas hoppas hoppas våren är här för att stanna!! Jag pallar inte mer grå himmel och kallt som satan.. Vill bara ta fram alla mina ballerinaskor, linne, klänningar, min nya fina jeansjacka och senare mina nya fina bikinisar! NU NU NU!!!
Nu har det iaf varit sol typ tre eller fyra dagar irad, det är underbart.
Jag har dock varit förkyld hela veckan och har haft en jävla huvudvärk så jag har inte kunnat träna på heeela veckan.
Har mest legat hemma och kollat på Lost med min älskade i soffan mittemot, också kollande på Lost, fast på en annan dator höhö. Socialt liv?

Idag är det fredag, så jäkla härligt!!
Helena och Chris kommer antaligen över för att käka och kolla film eller något..

På lördag ska vi träffas med laget från klockan tre, och typ framåt. Vi ska mötas på bellevuehallen klockan tre iaf, sen vet jag inte mer. Det ska bli kul. Jag hoppas det blir beachvolleyboll för det är rooooligt!!! :D


Nu sitter jag iaf på jobb och ugglar, det är fredagsbulle om en halvtimme. Ska bli gott. Jag ska ha kaviar på min, det har jag redan bestämt! Höhö.. Då luktar man så gott i munnen efter.

Ikväll är jag sugen på tacos, hade suttit fint i kistan.. MUMMA!

Efter jobb skulle jag egentligen till entré med min syster, men hon är bajs just nu så hon ska dit med någon annan. RÖV!!!!

Och tro man vill åka dit själv när det är första gången.... För det första är där apmycket folk och någon kan ju kidnappa en, för det andra så kan man gå vilse och då hittar man kanske aldrig ut. JA PRECIS DÄR SER NI, NI HADE HELLER ALDRIG VELAT SJÄLV !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0