)7aydba

Jag måste bara säga att jag tycker att jag är sjukt aktiv!! Ändå.... :)
Helgen har varit bra.
I fredags var jag hos Lille-Malin och såg film, myysigt!
Vaknade upp med min älskling och sedan slappade jag, han tränade!
Det blev slapp i solen och en massa grey's avsnitt, det var nice....
På kvällen blev det nykter fest :), eftersom det nalkades match på söndagen. (Inga kommentarer)
Söndagen blev annars lugn och skön, sov länge eftersom samlingen var sent, sen match, sen film och god mat :)

Igår var det måndag, logiskt eftersom det idag är tisdag, då var det jobb och träning!
Idag är det tidsag, också kanske logiskt haha, och det är match i Stehag.
DM-match tror jag, eller MM? Nej DM stämmer nog mer. Det är ett division 4-lag så hoppas vi vinner.
Fast vi har inte bästa bästa laget, men bra! Några från U-laget ska också spela, hoppas det blir bra! Men det blir det säkert! Jag ska nog göra mål, hahaha. Stor chans liksom! =)
Det blir nog sen hemkomst, för mig iaf. Puh.
Det är segt att matchen är idag, en tisdag... När vi brukar vara lediga från träningen. Segt segt segt....
Men jaja, sånt man får ta.
Veckan blir nog mest träning och ta det lugnt, som vanligt haha. Och jobb då såklart.
Tråkigt inlägg? Hyffsat... Ha-ha.
Nu är det snart fika, wihu!
Hej!

Kommentarer
Postat av: m

är du en sådan som tittar på greys avsnitt i förväg saris??

2009-05-28 @ 22:14:41
URL: http://takemebreakme.blogg.se/
Postat av: m

ville mest säga att idag är det exakt exakt ett år sedan vi tog studenten

2009-06-03 @ 15:59:46
URL: http://takemebreakme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0